~ Si Kecil Membesar ~

Lilypie First Birthday tickers

Friday, April 17, 2009

Aku Buat Salah!!!!!

hehehe hr ni aku buat salah...salahnya kuar SOC tak bgtau "SC"...pastu nk kena plak batang hidung aku...Cik Aishah plak datang ofis...SOC dah kosong sbb "SC" n da geng kuar makan...dah la kuar ramai2 pastu lepak lelama plak tu...berasap n bergosip kot..so dia nk cover, aku la yg kena sbb kuar xbgtau padahal kuar 30min je..tp apa boleh buat dah buat salah mengaku je la...tp aku hangin nk mampus, Ikhwan la jd mangsa bebelan aku sbb dia la penyampai kat aku...aku yg sorang kena tanggung diorg yg ramai...siot je...tu je point yg diorg ada nk salahkan aku.."Kuar xbgtau"...xpenah plak selama ni aku kuar xbg tau..aku rs asyik muka aku je yg dok bgtau dia...sekali buat jahat...aku mcm jahat giler...tp xpe r sekali sekala carik gaduh ok wat?tunjuk rupa sebenar aku yg nakal...sebenarnya aku pn mmg nakal pun...hahaha tambah degil nk mampus...xpe nnt aku buat salah lg..korang catat lg tau..hahaha mcm bebudakkan aku ni..tp i'm still young wat..young n younger..umo je 25 tahun...hmmm sakit hati r...takkan aku nk ungkit plak kan...nnt mulot aku ni penuh ulat la plak kan...sekor2 perangai mcm besi karat...tp tu la hidup..suka xsuka aku kena berdepan n rs apa yg aku rs ni,manusia ada mcm2 jenis...ada yg mulut busuk,ada yg mulut berulat,ada yg mulut berapi, ada yg perasan bagus, ada yg mcm burung merak, ada yg berkipas2, dan ada yg...ada yg...yg mcm2 lah...aku pn bukan baik sgt, ada jgk kadang2 mulut berapi...ARGGGGGHHHHHHH kesimpulannya aku mmg dah stress dgn SOC..berlakon je b4 ni...help...helppppp

0 comments: