~ Si Kecil Membesar ~

Lilypie First Birthday tickers

Monday, May 17, 2010

Make up class

pkl 8.30pg smpi airpot alor setar...mak dtg jemput dan terus g breakfest roti jala @stadium...
pkl 10.00pg...trus ke kedai bunga...belek2,then beli lg bunga..bunga manggar,bunga tiruan,reben,lampu gasolin,lilin pintal dan lain2 la...kira keluar kedai je penuh mengangkut barang..

dah tu pg pulak ke city plaza sbb nmpk mcm ada pameran pengantin...bj lawa2 siot...mcm nk semua la...tp.....aku dah pilih songket(nk hidupkan tema klasik la konon)...maka terbantot la aku punya berangan...tapiiiiiii ada peluang lg nih...boleh buat fotoshoot pki bj lain pulak....hehehehehehe


apa pun nk catat kat sini....mak aku rupanya dalam diam dia nk belajar make up...hehehehe kebetulan ada kelas make up promotion smpena pameran tu...mak make up sikit je..takat tepek foundation,pipi merah sikit kasi fresh n lipstik.....hmmmmm bergetah lg rupanya mak aku ni...hehehe aku pulak belajar make up natural utk mlm nikah...hehehehe nk make up sendiri ke nikah nnt???????hmmmmmmmmmm



Pasrah....

0 comments: