~ Si Kecil Membesar ~

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, September 23, 2009

Perjalanan balik kampung

raya dah habis..
aku dah balik ke rutin asal kat putrajaya ni..haihhh

byk benda yg aku nk conteng2 kat J.O.L aku ni..
tapi entry kali ni aku cuma nk cerita topik balik kampung je dlu..hehe
raya tahun 2009 ni aku dapat balik raya..
balik sekali dgn ana,hasni n dal..seronok balik ramai2..

sebenarnya aku xpenah lg la alami pengalaman balik kg mcm ni..
nilah kali pertama...tahun lepas aku raya kat ofis..
tahun lepas2 lagi aku cuti seminggu awal...mana nk rskan?hehe..

aku balik kedah sehari sebelum raya n balik KL pulak ms raya ke3...
perjalanan dari pg balik kedah-KL tersangatlah membosankan..serious!!!
tp nsb la ada kawan2 nk gosip2 dlm kereta..hehehe




Punca jam sbb nk msk terowong...




Pergerakan yg xsampai 20km/j...





Perjalanan balik KL ms raya ke3 pun jam...adoi




p/s : raya ni aku cuma dapat 1 sampul duit raya dr ayah tercinta dan 1 baucer KFC dinner plate set dr sepupu aku...hehehe

0 comments: