~ Si Kecil Membesar ~

Lilypie First Birthday tickers

Monday, October 5, 2009

aku seorang yg COOL???...

dah byk org komen kat aku..
ckp aku ni nmpk relax dan cool...
kat mananya pun aku xtahu...
reaksi wajah aku?...
perbuatan aku?...
kata2 aku?..

aku pun xtahu...
tapi hakikatnya..
aku manusia biasa...
se"cool" mana pun aku..
ada jgk panasnya...
ada jgk angin aku..

cuma xde la terbang pinggan mangkuk...
mungkin hanya lidah yg berbisa...
nasiblah...
xkan semata-mata nk entertain org..
aku yg remuk redam sorang2..owh tidak...hahaha


aku manusia hidup...
hidup dan ingin hidup dgn happy sehappy yg mungkin...
hip hip horay...
hip hip horay...
aku manusia paling bahagia dan bertuah...


note :

semalam aku layan n manjakan diri aku sensorang kat alamanda..
tgk muvie...soping sikit2..layan nikmat makan sorang2...
alih2 terjumpa org yg xsepatutnya ku jumpa dalam keadaan itewww...
adoi...
aku jd xbetul sampai hilang kad parking kat alamanda tu...
sorang2 tgh malam kat alamanda tu..
gamble je..tp lemahnya aku..air mata tetap nk kuar..
sibuk tul la nk kuar..oppss under control lg...
hahaha...

sekarang dah bangun pagi...
segalanya dah lepas..
tinggal kenangan...
hari ni aku happy dan happy sgt...
dan aku seorang yg bertuah sesgt...
HORAYYYYYY