~ Si Kecil Membesar ~

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, October 7, 2009

site visit

hr ni (8/10/09) aku ikut Mr SK g visit site kat TNB dan juga pusat ternakan ikan..
pengalaman pertama aku taw p visit site ni...hmmm
ikut Mr SK...

ms kat TNB tu ramai kontraktor yg dtg..dlm 13 org..
Mr sk da susah hati ramai org..
tp aku masih blur...apa yg sedang berlaku ni...
satu persatu aku perhatikan..
rs mcm alien pn ada jgk ms kat situ..

layankan saja...zzzaaaasssss...
lawat bilik2 staff dan juga bilik meeting..
setiap meterial dan juga saiz dikira satu per satu..
lps selesai semua taklimat Mr Sk keluar banggunan...
time tu betapa gumbiranya aku..
nk shoot gmbo kononnya sambil2...
tapi alamak..segan la pulak..mcm poyo je..
hahaha...
last2 aku shoot pki phone camera je la..
tu pun curik2..kuang3


Taklimat

















Pusat ternakan ikan






serius hari ni hari input masuk terlalu byk dalam kepala otak aku...
ligat tul kepala otak aku dok analisis maklumat...
muka Mr SK yakin je.."xper wan leh buat.."..
adoi risau aku..dia semangat tul...
aku pun tumpang semangat gak sikt..
Chaiyok ..chaiyok..

Mr Sk ni otak dia giler2..
segiler mana aku tatau la..
tp mmg giler r..
tp biasanya org berjaya otaknya semua giler..
mana ada yg waras..
baru boleh berjaya..

aku suka cara dia berfikir..
sentiasa positif..
buat je..jgn pk byk..

positif Wan positif..
+++++++++++++++++++

0 comments: