~ Si Kecil Membesar ~

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, December 23, 2009

Home Made Kazaku- Shooting Star

alhamdulillah...

semalam selamat sudah majlis kesyukuran dan doa selamat..
bagi memberkati perjalan dan liku2 yg bakal aku tempuhi..
dgn ini aku berdoa agar aku dan A.S.A.K dapat mengharungi segala cabaran yg bakal ditempuhi di alam perniagaan...

cabaran tetap ada..
halangan juga x penah lepas...
tapi kemanisan tetap ada di Sana...
INSYAALLAH...amin

alhamdulillah...
segalanya dah kembali pulih bg pihak A.S.A.K....
setelah zaman kejatuhan selama hampir setahun...
tahniah anda berjaya bangun balik setelah jatuh ke bawah...

alhamdulillah...
segalanya lapang bg pihak aku...
abg is pun dah jd Milikku...sepenuhnya...amin..
rancangan seterusnya on progress...
doakan aku ya...amin...



0 comments: