~ Si Kecil Membesar ~

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, November 24, 2010

sesawang

Fuhhhh....FuuuHHhhhh.....
laman sesawang aku ni dah bersawang dah...
lama xmasuk sini...

diam x diam....
perjalanan aku pun dah hampir separuh..
lg separuh perjuangan perlu diteruskan...(org korea kata Chaiyok2x...)
aku byk tgk org...
dgr pengalaman org..
cari maklumat sebanyak mungkin...sebab aku xtahu apa2...hehehehe

bila dgr pengalaman org rs ngeri...
tp bila tengok org rs mcm best je..mcm xsabar pun ada...
tapiii.....sampai hr ni aku mcm percaya x percaya je...
sbb aku x macam org lain...waktu 'tengah hari' mcm ni aku masih aktif...
alhamdulillah harap sampi ke 'petang' la aku kekal mcm ni...aminnnn


4 comments:

fadeeya said...

wah dah der sstu ker? Tahniah wan :-)
wan nnt bg email address yerk?

Green said...

wnazarina@yahoo.com

ch0ch01ic said...

congratz wan!
kalo xde morning sickness,jaga2 kot2 kena evening sickness.mcm umi ptg je mula la xlalu nak mkn.sbb tu org pegnen berisi,umi plak makin kurus.huhu...lps bersalin berat turun 1.5kg :)

Green said...

tu la umi....sy smpi hr ni alhamdulillah sihat...harap2 smpi ke akhir la...