~ Si Kecil Membesar ~

Lilypie First Birthday tickers

Monday, December 6, 2010

16 weeks

last week 25/11/2010 check up yg ke-2...
dr awal pragnent smpi skrg (16 mggu)..aku mengalami masalah kencing kotor...
puncanya kurang minum air..hehehe
last2 padan muka aku sampi demam2 selama 2 minggu sbb infection...
tp undercontrol lg..hehe
apa pun demi kesihatan semua sejagat....terpaksa la aku minum air dgn johannya....
alhamdulillah....




video
16 minggu

aku pun dah xboleh sgt pki jeans yg lama iaitu yg ms zaman bujang dlu.....
masih boleh pakai tp mcm menjolok mata la pulak....
bontot nmpk tonggek...perut boncit dah sikit...breast pun mcm besar skit...
doc pun marah aku pki jeans...

ok2...lps ni sy cr seluar lain doc...
kena tuka yg saiz besar sikit....
semalam pun aku dah borong skirt labuh....
makna kata lps ni aku kena tuka fesyen la kot...
hehehe

sejak2 demam ni...
aku rs dah terkena evening sickness kot...
pagi2 cergas elok je...
smpi waktu petang je...
dah lembik...mcm nk demam la xlarat la...
nk baring je...
huuhuhu...

0 comments: